gud vad dålig jag är på att skriva:P

det blir ju nästan lite pinsamt när man fått en sån fin blogg :)

Fredagen var lyckat, iaf till en början...HAde jättekul med JEn och hennes kompisar i Norpan! Pierre kom och hämtade mig mitt i natten och vi var hemma vid 04 på morgonen.

Lördagen spenderades i sängen mestadels..DÖÖÖÖÖÖD :P. Gick upp och duschade vid 16.00 annars sov jag i princip till och från hela dagen! :D. Pierre var inte så glad!

Söndag: underbar morgon med min finaste<3 Gosh, i am in LOVE!
Nu ska jag och Malin iväg och titta på Pierre som ska lira boll...ska även kolla på U-laget och eventuellt IFK dam en liten kort stund!

Sen hem och laga mat..vi ska äta klyftpotatis och fläskfilé...Mums  : )..


Nu måste jag kila!

Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0