Längesen sen sist jag skrev!

JA den här webbsidan är inte den som fungerar bäst om jag säger så!

I lördags var jag hos moster i Uppsala och sedan åkte älskling och jag till IKEA och köpte en ny tv-bänk till sovrummet. :).

I söndags kollade jag på Pierres match och avr och grattade kusinen..sedan jobbade jag med min flicka som förövrigt är väldens sötaste :) i love her<3


Igår var det skojtajm igen och Norpan som gällde. Ny kurs, ja vad ska man säga? Den verkar ändå helt okej..!!! På kvällen kollade jag på Al Gore´s film En obekväm sanning, väldigt intressant måste jag få tillägga. Den handlar om hur världen har förändrats och hur den kommer se ut om ca 50 år...INTE kul kan jag lova...!!!

Idag är jag hundvakt åt Fiffi gumman...har busat massor nu på morgonen...så nu ligger hon här och vilar!
Ska gå upp till Pia i brandkärr så Fiffi och Pinto får busa och leka av sig litegrann!!!

Ne nu ska jag ringa Pia och kolla när jag kan komma, sedan är det dusch och våra bästa år :)....

Talk to you later,
LOVE, T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0