Vårväder är myyyys <3

Godmorgon!

Idag och flera dagar innan har det varit underbart vårväder..det lyser verkligen upp nu när det är jobbigt! : /.

Varit ute och gått mycket..SÅÅÅ underbart!!
Och på Tisdag ska jag gör amin första träning igen : ) ska iaf ut och provjogga på söndag:) själv alltså!

Idag ska jag jobba..börjar 16..efter jobbet är det fotbollsmöte som gäller... : ) Undra vad det kan vara:P?
LOttter kanske? :P haha....

Snart kommer min älsklingsbabe hem och äter lite lunch :) I JUST ADORE HIM! <3


Näe nu måste jag kila..

Vill bara avsluta med BÄSTA låtarna just nu: MÅNGA lugna låter : /. min finaste<3

Eva Cassidy - Fields of gold
Tracy Chapman - Baby can i hold you tonight
Sahara Hotnights - Visit to Vienna
Chris Brown - Say Goodbye
Lil Rain - Adore you
Backstreet boys- Inconsolable

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0