hejsvejs : )

Tänkte bara testa hur det är atts kriva blogg:P är det någon som skulle bilja hjälpa mig med att fixa bloggen och lära mig saker kring den så får ni gärna ställa upp :).

Det mesta känns bra just nu förutom fotbollen,känns som en evighet innan jag kan börja spela igen. Samtidigt som det känns som att jag tappat suget nu när jag varit skadad. Känner heller ingen glädje eller motivation längre, vilket jag tror beror på skadan med. Kanske behöver något nytt som jag känner ger mig mer glädje? Ja du..vad vet jag.. Just nu finns inte fotbollen för mig...

Idag ska jag återigen till Uppsala..Hoppas att moster mrå bättre och hoppas på att få se de där vackra ögonen <3

Kärleken rullar på som den ska, är så grymt lycklig... : )

Förresten har Camilla och Anna kommit hem..och det känns kanonkul!

Näe nu ska jag hoppa in i duschen,
men som sagtr är det någon som skulle vilja ställa upp och stayla min blogg så vasseeegooood ;)

PusssPusss

Kommentarer
Postat av: Tilla

Jo det är klart jag kan :)

2008-03-25 @ 13:44:39
URL: http://tillat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0