Duktig? absolut:)


Jag ÄR Miss duktig idag!
Ja nu undrar ni läsare varför jag är duktig..jo det ska jag tala om. Igår rensade jag garderoben och idag har jag dammat, dammsugit, torkat golven i hela lägenheten:) Det ni;)

Igår var det träning! Det var skoj men kändes jä'ttekonstigt att komma igång igen. Men roligt var det : ).
Mycket folk så man fick inte så mycket speltid. Men superkul iaf:D

Idag, USCH vilket väder!  Idag är det faktiskt en riktig städdag! Men jag blir inte så sugen på att gå ut men ska nog pallra mig till solariumet iaf. NÖDVÄNDIGT är det. Ikväll sen blir det lugnt med lite plugg och några koppar te framför tvn. Pierre är på träning och då tar jag tillfället i akt att plugga lite medans man har tid. KAnske går dit och tittar på stjärnan<3

På fredag är det bestämt att jag och min babe åker till IKEA! I LOVE IT! Hoppas på att hitta mycket fint där! Vi behöver bland annat lampor till vardagsrummet, hallen och köket. Dessutom funderar jag på om vi ska köpa ännu en byra till sovrummet. Skulle vara skönt med lite mer garderobsmöjligheter ; ) . Pierre klarar sig men jag då? : P

Nehepp gott folk...Nu ska jag slappa en stund medan golvet torkar sedan ska jag nog glo på tv. : )

Vi hörs,

Till en vän: Jag hoppas att det löser sig. Att du hittar tillbaka. Ni passar bra ihop! Ge inte upp nu gumman<3

Nu är Hösten här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0