god eftermiddag

hej mina läsare!

Jag är som vanligt dålig på att blogga men det har inte hänt så mycket sen helgen. Har varit hos dem sötaste hundbebosarna en gång. Inte lätt att gå ut med två stycken samtididgt. Dem bara springer och trasslar in sig hela tiden.

Jag har även varit hos favoritbarnen på Vattenliljan. Dem är för goa alltså! : )

Pluggandet går inge alls bra. känner nada motivation överhuvudtaget. men det kanske kommer snart!

Idag fick jag gå hem från förskolan. Har sådana kramper i magen igen. Fast nu smärtar det ännu mera. Jag kan inte stå raklång och jag kan knappt böja mig. Får se om det blir bättre annars fr vi väl åka upp igen. Men dem hittar aldrig något så vet inte vad jag ska tro. Spökar era magar med er också?

I helgen är det jobb som gäller.. ska bli kul! Och nästa helg ska det bli frset, right Thulli? Hoppas på riktig röjfest:)

Nehe nus ka jag fortsätt aoch göra dt jag gjort hela eftermiddagen. LIGGA! haha tolka det osm ni vill!

Och du som kommenterar anonymt jag vet vem du är men tänker skita i att lgäga energi på dig! Du vet att jag får tag på din IP-adress och kan kolla upp det va? Ska man kommentera i min blogg gör det ordentligt!


Pusss mina vänner

Kommentarer
Postat av: jen

hur mår du gumman? och hur är det med magen?????????

svarade inte sist på msn för att jag inte mådde så bra och jag höll på att försöka plugga.

men tack för att du frågade!

miss u!

pussss

2008-10-09 @ 08:16:25
Postat av: cajsa

hej gummsan



har din mage blivit bättre än :(

hoppas de ordnar sig snart

KRAM

2008-10-15 @ 13:19:00
URL: http://metrobloggen.se/missZvanberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0