Hej hej

Hej mina läsare!

Jag träffade Jonsie på hellmans. vi pratade om massa olika saker men missade dock plugget : P . Men det gör ingentin utan jag fixar det där hemma sen:).

Idag ska jag och pierre iväg och käka på restaurang. Ska bli mysigt:)
Han kommer förövrigt snart hem! He is my BIG love<3

Blev inget solande idag heller. Hade återigen inte tid för det : P. Men så kan det gå:).
Efter att jag coh Pierre ätit middag har han möte med fotbollslaget så då väntar massa plugg.

På fredag åker vi först till Stockholm...<3 Pierre är ledig! På kvällen blir det Idolmys tillsammans med Johanna och Emil!

Nu kanske jag ska börja skriva ovh göra lite plugg gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0