helgen...

I hlegen har det varit full rulle som man brukar säga. I fredagskväll var jag på min första Onyx match någonsin. Det var grymt kul! Dem vann men jag missade de två sista målen : (. Sedan bar det av till jobbet : ). Jobbade natt! Allt var lugnt och jag slutade 08 på lördagen.

På lördagsmorgonen åkte vi till Pierres mamma till Linköping. Honb or jättefint tillsammans med Pii. Vi fick inprincip hotellfrukost..mums... Sedan bar det av till Kanohuset för lite shopping:). Jag köpte en ny vinterjacka på Intersport för 800. Ordinarie pris var 1300. :). Sedan inhandlades det ett linne i siden och en kofta från CUBUS. Me love cubus!
Sedan inhandlades en skjortklänning som jag inte riktigt vet vad affärern hette men superfin var den. Till sist köpte jag en superfin klocka som jag har sett på Nyköpings ur och penn. Men där har den alltid varit slut så ÄNTLIGEN köpt ejag en ny klocka:)

På kvällen vankades det tre rätters middag:) Det blev först fransk löksoppa, varmrätt blev renskav och potatismos med kronärtkockor..SUPERgott! Och efterrätt blev någon form av rulltårta med hjortronsylt, grädde och kiwi:).
Sedan vankades det dans och sång:). Dessutom badade vi bastu också.

Det har varit en toppenhelg med andra ord! Den var behövlig! Nu är jag ledig utan jobbb eller skola fram till torsdag klockan 12,.00 ;). Ska bli SÅÅÅÅ skönt!

Och ikväll är det träning! Ska lbi skönt att komma igång igen ävne om jag kör lite själv!

Hoppas allt är bra med er alla!
Saknar många gamla vänner<3

Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0