hello

Nu är jag dålig på att skriva igen. Känner väl att det här med att blogga inte riktigt är min grej! Men ska blogga lite då och då i alla fall.

Gårdagen var toppen! Hade skitkul på birgers! Kul att påsarna kom in med.. i alla fall en liten stund : )<3
Alla tal, alla skratt, alla tårar - tjejer ni är bäst!!!
Elins tal var helt klart kvällens mest sorgliga stund. Tänk på det hon sa när ni ibland inte känner att ni orkar träna eller spela match, tänk på dem som vill men inte kan!
JAg hoppas tjejer och tror att många fortsätter nästa år och att vi ska kämpa gärnet. Hålla ihop. Strunta i vad både IFK och TUN erbjude rutan köra vårt eget race hela vägen. Vi vill satsa och vi har kapaciteten till att göra det! Låt alla dem som inte tror på att vi är bra få sig ett slag i ansiktet nästa säsong! Lets blew them away!

birgers var skitkul. Schlagergolevt är alltid kanon:)<3 Det var mycket roligt fok ute igår och många jag kände igen<3 LOVE

Idag måddejag bättre än förväntat iaf:) Så det är en positvi överaskning.
Det har blivit mycket handboll idag. såg två matcher, två förluster. Inge vidare spel tycker jag!

Ikväll blir det lugnt framför tv:n. Såg nyss one three hill. Nu är det gossip girl och sedan ensam mamma söker!!

Hej då mina vänner


Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-10-05 @ 19:41:08
Postat av: KristinG

jätte kul att träffa dig igår sis :D <3

2008-10-05 @ 22:22:37
URL: http://kristinilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0