JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA<3

Fotbollen börjar snabbare än vad det var tänkt! Då slipper jag att köpa ett friskis och svettis kort. Det skulle jag ha gjort ifall träningen inte skulle börjat förrän i november!

Åh inomhus fotboll, det som är SÅÅ roligt! Jag har längtat så mycket. Bara att hoppas att benhinnorna håller nu:). Jag hoppas även att så många som möjligt håller sig kvar inom fotbollen och inom laget. Personligen tycker jag att det inte splar någon roll ifall du spelar i IK tun, harg eller ifk nyköping när vi alla ligger i samma division. Men som sagt det är endast min personliga åsikt.

Sitter här och försöker plugga. Det är inte lätt vill jag lova. Men utvecklingsplanen är helt klar. ska endast skriva ut den.  Under den här kursen har jag nu endast 3000 ord kvar att skriva men ack vad segt det går. Känner ingen motivation till att plugga. JAg skulle bara vilja vara och arbeta med barnen nu och få göra allt det jag har lärt mig. Allt som en förskollärare ska göra. All dokumenation, IUP, lärandeaktiviteter och massa mer. Känns inte bättre av att jag har nollkoll på vad som egentligen ska skrivas i uppgifterna och att informationen är KAAAASSS!

Jaja life goes on!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0