jahapp..:)

Idag när jag vaknade mådde jag inget vidare. Jag hade ont i magen(läs som vanligt) och sedan hade jag fruktansvärt ont i huvudet. Men då tog jag en alvedon och ställde mig och diskade. Sen poff så var allt borta:)

Just nu gör jag inte så mycket. Tar det lite lugnt för sen ska jag gå ner på stan och träffa Tussen : ). Vi ska ta en fika och snacka lite. Tycker massa om henne även fast hon ej längre är en hargare ; P .

Skitkul träning igår! Nya tränaren var där. Verkade TOKbra. Kom igen nu tjejer nu kör vi:). Hoppas bara att han bildar sin egen uppfattning och skiter i det som jag hörde sades igår från "de gamla" ledarna igår.  :) Det var många s.k "A-lagsspelare" som han trodde körde i B-laget och tvärtom. Så det ska bli spännande vad han tycker! : )

Måste även berömma min älskade fästman. igår åkte jag hem från skolan vid 17, var hemma vid 17.50 och åkte igen 17.05. När jag kom hem från träningen 20.30 så var maten och tvätten klar:) Han är bäst min älskling<3 ILOVEYOU

Nehepp gott folk ska jag dammsuga igen kanske? : P . Vet inte riktigt. kanske gör det imorgon istället!

Ska jobba natt idag...har ju hört att jag inte får blogga på jobbet : P ...haha men vi får se om jag inte kan sova kanske jag slänger in ett inlägg under kvällen!

Ha en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: anna

tycker om dig med och tack för en mysig eftermiddag:)<3

2008-10-29 @ 10:42:40
Postat av: Therese

Tack min tussa<3 :)

2008-10-29 @ 12:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0