Lördagskvällen

Festen hos Melinda var grymt roligt:). Camilla hämtade upp mig vid halv sju. Sedan bar det av till festen. God mat, trevligt sällskap, lite ledsamma saker men det blir det alltid på fester. Men verkligen jättekul var det! Lillsis är ju bara LIIIITE efter ibland ; P Hiihi..Jag och Thullan mot Prilli och KG på singstar. Sorry tjejer men me and Thullan var det bättre laget : )

På birgers var det skoj. jag älskar schlager golvet. Det är det bästa<3 Dansade och svinade i ca 2 timmar. Pierre och jag gick hem vid halv två(halv tre) eller jag gick inte jag testade på hur det var att cykla :P . Det gör jag nog aldrig om med tanke på allt som hände:P hihi..

Nu en ny vecka. Jobbar tre dagar denna vecka och går i skolan två. Så det blir full rullle : ).

Ni är så starka L & K<3 love you girls!

En låt som jag inte hört så mycket men som var en plåga på festen. Jag älskar den så jag ser den inte direkt som någon plåga.  Hi hi!
 


SJung med till låten. DET gjorde vi:)

Kommentarer
Postat av: KristinG

we shorly did <3

2008-10-28 @ 15:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0