Solen skiner, himlen är blå<3

Hej mina läsare!

Gårdagen började inte bra mellan mig och Pierre men det löste vi innan vi åkte:P Vi handlade för säkert 5000 på Ikea. Handlade bland annat ett nytt köksbord och fyra stolar till : ). Vi åt Ikeas köttbullar också! Jag har aldrig suttit så trångt som jag fick göra igår. Vi hade lastat FÖR fullt kom vi på sen. Jag hade inget nackstöd på min sida efterosm där låg bordet i kartong. Så det var det jag hade att luta huvudet på. I en rondell på väg från Ikea kom det en jävla volvo och åkte i skithög fart. Pierre blev tvungen att tvärbromsa så jag fick det där jävla bordet i nacken. AJAJAJAJAJ. JAg kunde inte flytt mig för i knät hade jag en kartong med en STOR lampa så jag satt fast tills vi kunde stanna bilen;:P haha liite komiskt var det!

Jaja när vi väl kom hem fick vi hjälp av Pierres brorsa med att sätta ihop stolarna. MEN nu kommer det stora MEN när vi öppnar bordets kartong så är det ett svart bord. haha. Vi skulle ju ha ett med ekfaner. så nu inprincip är pierre på väg att åka tillbaka till IKEA och byta : P . Klantigt. Och faktiskt så var det han som hämtade bordet medan jag hämtade stolarna ; P. Så not my fault!

Igår kväll var vi hemma hos Emil och Johanna. Jättefin lägenhet. Älskade deras kök! Mycket trevligt:) FASEN att LOULOU åkte ur. kan inte den där Sepideh åka ur snart. Nära att Nyköpingsidolen åkte ur med : ( Röstaröstarösta...

Idag är det mycket på G. Ska först möta upp min bigsister på stan. Vi ska köpa present till Farfar som vi ska till idag!
JAg ska dessutom handla lite alkohol inför kvällen ; ).  Vi ska till farfar kl 14.

Ikväll är det fest a la Melinda:) Congrats honeybunny<3 Det ska bli massa kul : ).


Ha en toppen dag mina vänner och läsare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0