Tired aaaa...<3

Blev inget inlägg från jobbet igår. Orkade inte och var alldeles för trött för att sätta mig vid datorn när det äntligen var dags att få sova...ZZZzzz : )  Blev faktiskt lite övveraskad att jag kunde sova så pass bra ändå. Bruka rnämligen ha jättesvårt att sova där:) MEn sov också 2 timmar när jag kom hem.

IMORSE FICK JAG SKRAPA BILEN. och dessutom var det glashalt på parkeringen på jobbet. Höll på att drutta omkull.. haha då hade tanterna nog skrattat åt mig : ). Det sotd nämligen tanter bredvid och skrapade deras bil : P

Var inne på olika "stora" bloggar idag. Kollade bland annat på Stina-Lees (tror jag? : P) och där hittade jag ett störtskönt klipp från Youtube. Har sett det förut men det var ett bra tag sen så tänkte att jag lägger in det här med : )

Ska hämta min lilla sötnos idag på Förskolan och träffa mina gamla barn. Myyyys : )

Sen annars ikväll blir det lugnt,. Ska vila fram tills 14. och sen är det inprincip dags att börja gå.

Tack för fikat igår sötnos<3 Finns alltid här. Det får vi göra om min lilla Tussa : ) . ILIKEYOU<3

Jaja snart våra bästa år. Många tycker det är rävldens sämsta serie men det tycker jag också, kan inte bara sluta titta : P HAHAHA Camilla brukar alltid driva med mig om det ; P

HÄr kommer youtube klippet som jag hittat på hennes blogg : P NJUUUUT!




Ha en bra eftermiddag mina vänner


PUSSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0