underbara soliga morgon!

Idag är det ingen vanlig dag för idag har jag och Pierre varit tillsammans i 2, 5 år:) Det ni! Det har varit dem bästa åren i hela mitt liv. Jag är världens lycklgaste som får vara din och att finnas i ditt liv är det som gör mitt liv värt att leva. Jag älskar dig så mycket att det inte kan beskrivas i ord. <3 Tänk vad tiden går fort när man har roligt : ).

GÅrdagen var toppen. Jag och MElinda gick på stan coh avslutade med en fika. mums! Vi åkte även runt för att Melinda skulle hitta Buzz vilket hon gjorde till slut:) På lördag är det fest hos Melinda. Ska bli himla kul! Men vet fortfarande inte vad jag ska köpa till henne : P. Får ta det i Sthlm på fredag när jag och babe ska till IKEA : ).

Idag ska jag träffa Jonsie för en fika och lite plugg. Vi ska läsa alla portfolios. JAg måste verkligen göra ett bra seminairum imorgon känner jag så ikväll går all kraft åt att hitta saker jag ska säga och fråga om. 

Nu är det repris på en top-model säsong.  Sens ka jag in i duschen och sne staden. Hann inte med att sola imorgon. Blev lite sent så jag ska nog försöka hinna det idag:) Det skulle vara skönt faktiskt! ska även prova mitt nya smink som inhyandlades igår ; ).

Nehepp ha en toppen dag i solskenet gott folk<3

Kommentarer
Postat av: KristinG

äntligen får vi festa tillsammans på riktigt på lördag :D PUSS

2008-10-23 @ 11:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0