Fredag och HEEEELG!

Hej mina vänner!

I helegn skulle jag haft min fest men den får jag skippa. Dels för att det är cup och att jag inte riktigt vet hur lång tid det kommer ta. Men även för att ingen av d einbjudna visste om de skulle festa och dessutom för att vissa i släkten kommer tidigt på söndagmorgon!

Cup på lördag!

09.00 IK Tun - Forsby FF

12.00 Rågsveds IF - IK Tun

14.00 IK Tun - Vingåkers IF

16.00 DFK Värmbol - IK Tun

Jag har aldrig spelat denna cup tidigare så ska bli väldigt roooligt!

Idag ska jag mest ta det lugnt. Ska åka och handla, plugga lite och sen ikväll är det handboll! : ).<3

Puss och have a nice day!




Kommentarer
Postat av: Johanna

ni får komma hit nån helg så vi kan utnyttja att vi bor i "festhuset", :)

2009-01-23 @ 16:28:00
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0