hejsvej!

Igår skulle det har varit utomhusträning men konstgräsplanen var full av snö så blev älskade skavsta igen:P NOT!
Men det var nog det bästa annars hade jag frusit ihjäl tror jag!

IDag är det löpning och jag, Therese och Tilda ska springa även till Multihallen. Ska bli skönt att börja löpa igen och jag hoppas att jag får vara med mer nu så att inte bnhinnorna pajjar igen som förra året : (.

Idag är de tinlämning av portfolio i skolan. Känns sådär måste jag säga men det går som det går! Man kan inte vara på topp jämt i skolan och det är smällar jag får ta!

Den där malin är himla bra, skickar mycket musik till mig som är grymt bra! Nya låtar fick jag, av Sum41..

Den här är with me..GRYm, så mycket gossipågirl, one three hill, oc och the hills öve rlåtarna med Sum41


Nu ska jag duscha, Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0