Plugg? ooohjaaa



På torsdag sker det inlämning av portfolion i skolan. Har kanske 2 sidor kvar att skriva vilket känns underbart. I förra kursen var jag den enda i gruppen som inte fick komplettering. I denna kurs dock kommer väl jag vara den enda som får det. Känns väldigt omotiverande att skriva en liknande portfolio fast med tre olika ämnen.
Dagen idag består av atts kriav färdigt. Har itne mycket kvar nu, sen rä det bara lite finlir kvar!

Gud vad roligt det var att spela fotboll igår! Med tanke på att vi enbart hade med 3 div 3 spelare och en div 2 spelare två matcher och resten div 5 spelare så gjorde vi en toppeninsats. Var så grymt roligt att spela och att få göra mål:).
Älskar nya laget! såå kul! Heja IKtun!

Här kommer bilder från igår! Inga direkt stjärnbilder med tanke på att korten är tagna med mobilkamera med inte många megapixlar!



Jag efter första matchen!



Lyckliga men samtidigt besvikna efter finalen



Nu återgår jag till pluggandet


Hej hej och puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0