sammanfattning 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Ja många saker : )
2. Höll du några av dina nyårslöften?
 Nyårslöften är inget för mig!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
 Bekanta men inte nära vänner..
4. Dog någon som stod dig nära?
 Nej, men det var inte långt ifrån.. : (
5. Vilka länder besökte du?
 Faktiskt bara finland :P
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
 Mer sol och bad och resor... :)
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
 Det finns många datum, både postivia saker och negativa.
8. Vad var din största framgång 2008?
 Skolan helt klart och kärleken som alltid<3
9. Största misstaget? 
Att lita på vissa människor som visar sig inte alls byr sig när dt väl gäller : (.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej inget allvarligt!
11. Bästa köpet? 
Nya tvn och hemmabiosystemet :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Skolan och kläder tror jag! Mycket bensin också!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Alla mina nära vänner, familjen och Pierre<3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
 Många många, fina och bra! Bland annat "If i were a boy"
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Båda, var nog mer glad samtidigt som mer ledsen : /
16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Tagit hand om mig själv bättre.. visat mer kärlek inför mina nära och kära..och sagt mer vad jag tycker!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Shoppat kanske:P
18. Hur tillbringade/tillbringar du julen 2008? 
Julaftons morgon i Linköping hos Pierres mamma och sen till 15 hem till Nyköping till syrran, papi, mami och farfar:).
19. Blev du kär under 2008?
Jag har varit kär sedan 2006 men lite nykär känslor har kommit :) <3
20. Hur många one night stands?
 zero :P
21. Favoritprogram på tv?
 Andra avenyn, one three hill och gossip girl<3
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej men jag tycker väldigt illa om några fortfarande..
23. Bästa boken du läste i år?
Mamma sa att jag var sjuk,
24. Största musikaliska upptäckten?
Leona Lewis och jonas brothers..sen gamla klassiker som backstreet boys är guld:P
25. Något du önskade dig och fick?
Underbara vänner osm jag verkligen kan lita på!
26. Något du önskade dig men inte fick?
Nej faktiskt inte:)
27. Årets bästa film?
 Mamma Mia helt klart!
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Hade besök av familj, släkt och vänner..mycket trevligt!
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det alltid!
30. Vad fick dig att må bra?
Familj, vänner, PIERRE och fotbollen!
31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Lucas scott ; )
32. Vem saknade du?
De människor som inte kunde närvara : (
33. De bästa nya människorna du träffade?
träffad einga direkt nya utan många "gamla" vänner som jag kommit väldigt nära<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0