torsdag!

hej,

jag är så dålig på ,att uppdatera men jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva...
Det är mycket positivt och negativt i mitt liv just nu..mest positivt. och ja det blir bättre!

Träning ikväll, löpning i Multi...ska ´bli skooooj :D
Får även reda på laget till gästabudsbollen..hoppashoppashoppas
Vill verkligen spela för det är ju såå roligt:)


Imorgon har jag en examinstion..ska bli skoj ?!?!? :)


Nu ska jag vila innan träningen.

Kommer fortsätta vara dålig uppdatering. Har mycket i helgen..

KAn höras på söndag:)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sjöberg

JAAAAAA för vi kommer ha fullt upp med att typ vinna GBB!!!

2009-01-30 @ 08:29:08
URL: http://sofiasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0