Det är över nu.....

JA HELT UNDERBART! Nu är det en sommar utan massa plugg. ASSKÖNT!
Klarade uppsatsseminairet också. Vår examinator kunde till och med mitt namn. haha. inte så konstigt med tanke på att jag mejlat honom typ tusen gånger denna månad.=)

I bilen hem spelade vi flera gamla godingar men denna låt är den som känns så jävla underbar att lyssna på nu:
 

MEn även denna gamla godingen spelades i Malins bil


Ikväll har jag och älskling hyrt film och köpt gott! vi kollade på Wallander - Hämden.
Helt okej film men jag längtar till nästa kommer ut nu i ju


Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite.
Rekommenderar tre böcker jag har läst nyligen

- Den vita massajen
- Såld
- En sorts kärlek

GRYMMA böcker.

Puss mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0