I taket lyser stjärnorna!

Många tårar fälldes och detta är en film som verkligen är sevärd.
Har hört mycket bra om boken men jag måste säga att den här filmen
berör och når fram till mig på ett sätt som jag bara älskar!
Efetr att ha sett den här filmen inser jag hur illa det kan gå med cancer.
Många i min familj har dött av cancer och vissa av mina nära har varit
alldeles för nära att gå bort av det. Jag vet många som har blivit offer för cancern.
Jag är livrädd för den här sjukdomen och jag är själv rädd att jag eller någon av mina närmsta
återigen ska bli offer för sjukdomen!

Tänk på att alltid uppsakatta livet och era älskade!<3


Annars kommer ni ångra att ni inte gjorde det...

Kommentarer
Postat av: Linda

Superfin ny layout! Tjillevipp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0