Midsommarafton

Först jobbade jag några timmar. Sedan bar det av till Romholmen och där bjöds det på fördrink. Vi lekte en massa lekar där tjejerna iaf vann de två första lekarna och den nästsista ; ) mer behöver jag inte säga. Vi åt jättegod mat, kött och potatissallad, fetaostsallad, bröd m.m. El classico spelades och det var dans resten av kvällen. Myckwet skratt, många roliga citat. Helt grymt kan jag säga.

Nu kommer dagen i bilder


GIRLSTEAM - Men guuuud jag har raderat killlaget. opps..



Vi var fortfarande sams = )



Tjejlaget såg riktigt starka ut



syskonen hejade på!



Det var ruskigt jämt hela vägen..



Slutade dock med vinst till grabbarna i denna gren!



Slåispikenibärdanleken - Soffan var Gryyyymt!



Älskade Mellus var hemma från Magaluff!<3



Vi satt och åt på långbord. muuums. jordgubbstårtan var svingod=)



Bill och Bull .. =)



Doggyleken gick bäst för killarna, tjejerna kämpade på bra!



Gick sämre för andra.. hahaha



Lungan our DJ!



Kusinen kom på besök också! SÖTUNGE!


Jag kanske borde ha gått bygg. Kaninburen. Men guuudtjejer. Du dansar annorlunda. Ta i hårdare. Du måste jucka ännu mer. Ta den i munnen. rapapapa. I know you want me. och MAAASSA MER!

Klockrent! synd att jag skulle jobba dagen efter dock=(.

Favoritirepris nästa sommar med?!?! = )

STORT tack till Maggan och Ludde som återigen har fixat massor!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Tack för en grym kväll! Riktigt fina bilder som du hade tagit också! Minnen för livet :)

2009-06-22 @ 15:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0