onsdag<3<3<3<3

vilket innebär en T, T och T dag=) visst tjejer? vi ska träffas typ vid 12 och gå på stan.
Sen ikväll spelar ju Sverige och Ifk. Skulle vara kul att se båda men det hinns inte med. Tror jag går på samma
som tjejerna!

Gud vad jag vill ha sommar och värme nu.. kollar igenom lite gamla bilder när man var bruuun och glaaad!
detta väder får mig att bli allmänt deppig!





Detta är bilder från Egypten 2006. Åh vad jag vill tillbaks<3 så varmt och VÄRT!









I've been awake for a while now.
You've got me feeling like a child now.
'Cause every time I see your bubbly face,
I get the tingles in a silly place.

It starts in my toes,
And I crinkle my nose.
Wherever it goes I'll always know,
That you make me smile.
Please stay for a while now.
Just take your time,
Wherever you go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0