Skolavslutning 09

Vi började kvällen med att gå till Nicke K på studentmottagning! jättetrevligt och jättegod mat!
Jag vimlade vidare efter ungefär 2 timmar och mötte upp Thullan<3
Vi började festa lite smått och jag kan säga att jag hade sönder 3 par strumpbyxor på 3 timmar=/.
Men det fick bli leggings istället! =)
Efter ett tag kom det en massa folk hit. blev en så jävla bra förfest med massa trevligt folk. Bästa på länge<3
I love it! Helt sjukt bra!
Sen gick vi alla mot stan där det blev lite spritt. Lungan inne på Birgers var det bästa! Han tog av sig sin jacka och sa "så här kan man göra när man är själv" sen svingade han jackan ovanför huvudet och krasch så gick en lampa sönder.
haha men glada som vi är sprang vi snabbt vidare mot hamnen istället!
Hamnmaggan var det enda alternativet och då bestämde sig pierre och jag för KB istället! GOTT!!
Sen hemma vid 02.20 ungefär! sådär lagom trött då!

Lite bilder:

jag, maggan, johan och hanna

Lungan och jag


Thullan och Laine


Ludde och Maggan


Gugge och Johan


Jag


Pierre och jag


Tack alla för en jättetrevlig förfest!!



Kommentarer
Postat av: Maggan

TACK ska ni ha! Super trevligt! snygga bilder!



Tack för utflykten idag också :)

2009-06-13 @ 22:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0