Sommar, sommar och SOL!

Idag har jag och Emmsi varit ute på Hånö. Hånö är mamis och papis sommarställe. Ligger en bit från stendörren. Vi bor på en camping med en husvagn som vi byggt ett hus över och bredvid. Andra dagen i rad för mig där..Så härligt med sol!

Har badat 2 gånger idag och en gång i går. Idag tog vi med badtermometern. 20 grader.
As skönt!!

Här kommer lite bilder från idag! =)



Scteeker emsi. Du är bäst<3



Vi hade en liten donna som smög på oss<3


Vilda!!=)



Vi åt jordgubbar och gammeldags vanlijglass..mums..



Såhär ser huset ut:) ska ta kort lite mer imorgon på andra saker. Det är verkligen asmysigt och jag älskar att vara där ute. HAr bott där på somrarna fårn när jag var 7 år och älskar fortfarande bara om att vara här. Så fridfullt, underbara människor!



Visst har jag fått lite färg. You can all me kräfta!<3

Nu ska jag försöka sova men är hur pigg som helst = )

Puss och godnatt. Imorgon blir det Hånö och Jobb på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0