tre matcher. tre förluster

JA denna fotbollsvekca har varit rolig men surt att förlora. I DM matchen toppade
 vi inte laget utan de flesta b-lagsspelare fick spela. A-laget var riktigt duktig ai lördags!
Skulle kanske haft en straff där iaf? Men det hade inte spelat så stor roll ändå!
Igår var den sämsta matchen någonsin, min enskilda och lagets. Vi försökte inte
ens att rulla boll som jag vet att vi kan. Det gjorde mig så himla frustrerad. Jag var
både arg och ledsen. Mest på mig själv. Jag hoppas jag rycker upp mig rejält till nästa match.
Annars vet jag inte vad jag gör. Det gikc bra för mig i onsdags. Jag har aldirg känt mig mer kass.

Igår kändes det bara som en pingpong match
då båda lagen lyfta bollar över mittfältet många gånger. och backlinjen ibland.


Träning ikväll och jag hoppas den blir rolig så jag rycker upp mig.
Vi ser framåt gröna. VI ligger fortfarande i topp vilket är jättekul!

Nu ska jag med mor min till Hånö och sola lite hela dagen =)



Puss alla mina vänner<3

Och JAG ÄLSKAR MIN BÄSTA PIERRE!! what would i do woithout you?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0