Flyttpackar

Jag och älskling har hållt på och packat, rensat och fixat inför flytten i 3 timmar nu och vi har säkert hälften kvar. Jag har iaf rensat bland skor coh kläder, en säck ska bort! SKÖÖÖNT! Sen har vi fixat klart typ i vardagsrum och nästan i köket, en del kvar att göra dock! Vi börjar som sagt flytta på lördag coh beräknas sova första natten på söndagen tror jag :) Ska bli oerhört skönt att äntligen flytta från den här lägenheten. Ser fram emot en ny start i en ny lägenhet. Känns som att det behövs.

Vi har även tvättat samtidigt och nu ska jag fixa färdigt med den och sen laga mat! HAr även hunnit med både skola och gym idag! Heja mig, viiiiissst? :)

Imorgon är det praktik, intervjuer, köpa sista tapeten och till sist träning som gäller! Härlig dag!

Nu ska jag laga lite mat. Blir köttfärssås och spagetti. Mumsigt!


Någon som vill agera flytthjälp på lördag/söndag? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bra, glöm inte bilder sen på nya lägenheten , haha :DD

2010-02-12 @ 04:05:36
Postat av: Johanna - mamma till Leia

åh va kul att flytta! hoppas det går bra med allt sen :)

2010-02-12 @ 19:37:33
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0