Full fart på Alla <3ans dag!

Dagen började med at tåka hem får jobbet. Kom hem och pussades med älskling<3
Vi fixade lite här hemma sen innnan det blev mysfrukost på Voyage. Massa gott!
Daniel, Dessi och Linnea kom förbi där! Myspys fini!
Efter frukosten for jag och Dessi iväg på träning! Och idag kändes det roligt igen! Kul!

Efter träningen var det snabbt hem och duscha eftersom vi skulle få besök!
Emil, Johanna och sötnosen Leia kom! Och vilken fin bebis och hon var glad! hon log lite åt mig, frågan är ju bara om det var med mig eller åt mig:) haha! Men en jättefin liten tjej! Fick även en jättefin dopinbjudan!
Maggan kom strax efter ochg det blev en massa prat som vanligt!

Efter fikastunden så var det Pierres tur att spela innebandymatch som de tyvärr förlorade. Ingen bra sådan! Efter den var det dags för ännu en match som IFKs handbolls herrar (b-laget), två ord: tråkigt och katastrof!

Nu ska jag kolla klart på köping, sen sova första natten i vår fina nya lägenhet!
Livet leker och jag är himla lycklig!
Älskar dig P!

Tack allihopa som förgyllde min Alla hjärtans dag<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0