Godmorgon!

Cupen igår gick sådär skulle jag vilja säga. Fick höra mycket efter cupen att du skulle tagit straffen och blablabla, vissa var till och med sura över det. Men tror man inte på sig själv fullt ut är halva matchen redan förlorad och så kändes det för mig igår. Trots att det var superkul som vanligt så var jag tom igår när jag kom hem. Jag känner att jag behöver hitta tillbaka til mig själv lite. Nu jävlar är det dags för förändring! 2010 kommer bli mitt år på alla plan och jag ska fan inte låta någon trycka ner mig!!!!

so long,


Kommentarer
Postat av: emilie söderberg

Keep it up Missy!! 2010 here we are, better then ever!! Nothings gonna stop us!

2010-02-06 @ 15:07:59
URL: http://emilieannamargareta.blogspot.com
Postat av: Malin

helt rätt Persson!! Bara att köra :)

2010-02-07 @ 10:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0