Nyinflyttad!

Dagen igår gick kanonbra och fort! Det berodde på alla underbara människor som kom och hjälpte till!
Guldvärt! Åt en pizza igår vid 19, det var det första jag åt på hela dagen:) men det gjorde inget!
Idag ha rjag lite ont i vaderna. Kan bero på att vi sprang i trapperna igår :). Känns så himla bra i lägenheten och vi ska idag hänga upp lite hyllor, skohylla, tavlor m.m.

Men först ska jag och älskling iväg och äta allhjärtansdagfrukost på Voyage<3

Utan dig skulle jag inte finnas P.J!
Jag älskar dig och älskar det liv vi har tillsammans<3
Du är världens bästa och är så lycklig med dig<3


Vår nya fina fondvägg i vardagsrummet ;)

Ha en underbar alla hjärtans dag allihopa<3




Kommentarer
Postat av: Maggie

åh! vilken fin tapet! hoppas på att få komma förbi snart ;) är jättenyfiken! skönt att allt gick snabbt o smidigt!



hoppas ni har en mysig alla hjärtans dag - tvekar dock inte i nya lägenheten o med frukost på voyage!

2010-02-14 @ 11:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0