Panik

Ja, det är något som har kommit över mig och har nu varit ett par veckor.
Tror att det är så mycket runtomkring som gör att kroppen blir stressad.
När kroppen stressar säger huvudet ifrån och ibland får jag sådana dagar då jag
bara vill ligga i sängen och bara vara, stressa av helt enkelt.
Idag är en sådan dag, igår med och i förrigår. Klart man kan vara glad ändå.
Men det värsta av allt är att göra saker som jag inte känner för. Det får mig att
må dåligt. Så ikväll blir det inget partaj, har ingen ork eller lust till det.
Blir att sätta på en film härhemma och gå och lägga mig tidigt, mycket tidigt.
Imorgon är återigen en dag med massa aktiviteter och plugg. 

Hoppas ni alla får en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0