HAPPY B-DAY JEN!

Grattis älskade Jenny på födelsedagen!
För er som inte vet så var jenny min andra hälft under min vistelse i USA 06/07.
Vi gjorde allt tillsammans. Våra vänner frågade inte om jag eller jenny skulle komma utan om ni skulle komma:)
HAha helan och halvan, bill och bull yeah you name it!
Jenny är en väldigt specielt tjej med en speciell plats i mitt hjärta!
Trist att vi inte kan umgås så mycket pga tidsbrist och resor. Men nu bor du iaf lite närmare ;).
Får styra upp något någon dag för jag saknar när vi brukar freaaaka looooss!

Hoppas du haft en helt underbar födelsedag och att den har firats och firas ordentligt!
Önskar att jag kunde vart där och firat tillsammans med dig<3

GRATTIS ÄLSKADE JENNY!<3




Kommentarer
Postat av: Jen

Åhhhh finaste du!!!

<3 Bliiir helt rörd!

Vad gullig du är!!!

Ja jag saknar verkligen those days... du var verkligeeen min andra hälft i USA..

GUUUD vad roligt vi hade! Sådana minnen, finns i hjärtat för alltid, du finns i mitt hjärta för alltid!



Älskar dig gumman!

Tack för detta fina inlägg! <3

2010-03-12 @ 01:05:55
URL: http://sundaymorningjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0