MILF!

Japp först idag skulle jag till förskolan och observera lite. Det gick bra.
Personalen var kort om folk så jag fick jobba där idag mellan 9-15 SKOJ!
Efter jobbet åkte jag och fikade med the milf, världens bästa milf! :D
Och självklart med världens goaste unge som är så söt att jag dööööör<3

Nu har precis Pierre åkt på träning och jag sitter och kollar lite tv..
Blir faktiskt en pluggfri dag ikväll eftersom jag ska sitta mycket med det imorgon.
Ska försöka skriva en 3 sidor imorgon. :) bara 1,5 vecka kvar nu. Det gäller att ligga i :)

Nehe gott folk, ha en bra dag, kanske uppdaterar sen!



Kommentarer
Postat av: dessi the milf ;) hahaha

hahahahaha!!!!

2010-03-12 @ 15:54:45
URL: http://metrobloggen.se/livetiminlillakula

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0