Monday again

Helgen har varit toppen. Jag känner mig pigg och glad och har en massa att se fram emot just nu!
Malta den 24e mars och fotbollen drar igång på riktigt och utlandsresa i sommar :) nice!

Igår hade vi match mot bissarna och jag har hört att det blev lite arga miner när vi kom med vårt lag. Varför de flesta var de som ska spela i div 2 var med var just för att a-laget inte hade någon match och behöver spela ihop sig till tvåan. Vi hade många spelare med så att vi kunde rulla på många platser, provade ett nytt spelsystem och försökte ha riktigt roligt. Det var inte för att vi ville tvåla dit bis pga inomhussäsongen. Vi vann iaf med 12-0. Nog om det.

Fia Sjöberg mitt hjärta, du har gjort min helg och du är världens bästa<3
Du och jag mot världen<3<3

Nehe dags att börja plugga kanske? :P Njaaa, jag väntar nog en stund!

Plugg på en måndag? Det får vi se ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh Fini <3 du är ju bara för underbar! Tack för en toppen helg, vet inte vad ja skulle göra utan dig! Tack för att du är min vän bästa bästa! Älskar dig! Puss fini!

2010-03-08 @ 08:51:44
Postat av: Jen

Åh vad myyysigt att du är så glad!

Skickar massa mys ifrån mig.

Vill ju ses snart darlo!

Pussss

2010-03-08 @ 17:25:16
URL: http://sundaymorningjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0