Mysfredag!

Först skolan idag, hade himla roligt med gruppen men vilka missförstånd som kan uppstå:)
haha.. :D.
Sen hem och fika med syrran och en kompis till familjen. Hon har en stor grand danois som heter Gunnar!
Himla stor och himla fin!
Ner på stan efter det för mys med mina bästa tjejer, Dessi, Linnea och FINI<3 massa snack om allt möjligt. me like!

Ikväll har jag och älskling bara varit hemma och myst! Tacos och lets dance och lite pussar :)

Nehe nu fortswätta kolla på tv. Imorgon händer mycket :)

Sov gott sen!

Kommentarer
Postat av: tea

Zakynthos i grekland var jääätte fint, dock var jag för ung för att uppleva om

restauranger och uteliv var bra, mycket utflykter, fina stränder, det är en kalk ö så vattnet är hur klart som helst, som at bada i en pool. Dock tror jag det är rätt dyrrt nu sen de fick euro.. kul med resa!!! kramis

2010-03-06 @ 10:42:09
URL: http://terorese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0