Populärmusik från Vittula

Ja det kollar 3 grabbar på här hemma så det står härliga till!
skrattar massor verkligen. Är den bra?
Jag tycker dock den verkar dålig!

När jag skriver i min blogg är det för min egen skull. Jag kan skriva om 3 händelser i ett inlägg, jag kan skriva om flera saker som jag behöver få ur mig i samma inlägg. Det kan misstolkas jag vet, men som sagt jag skriver endast för min egen skull. Blir ni förvirrade så sluta läs...

Ibland finns dagar då det är mycket tankar som snurrar i huvudet och då kan det tolkas tokigt för er läsare medan det är solklart för mig vad som faktiskt har hänt.

Nu ska jag snart gå och sova, ont i hals och huvudvärk är ingen bra kombo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0