Allt för min syster

Jag och Pierre ville hyra nyaste Wallander men den fanns såklart inte inne för tillfället!
Vi tänkte "vi tar den här då!" (lite smått griniga) Men OJ så glad jag är att vi valde den filmen!
Handlar om en flicka som har cancer (leukemi). Hon fick det tidigt, bara när liillebrorsan var ca 1 år och de hittade ingen som var en perfekt donator så föräldrarna bestämde sig för att skaffa ett barn till. Det blev en flicka som blev räddningen för den äldsta systern. Man får i filmen följa en sorglig historia med mycket kärlek, frustration och glädje. Oerhört sevärd och den får en verkligen att tänka till. Jag rekommenderar den starkt!

En skitfin låt som spelas upp i slutet av filmen i en oerhört vacker scen. Sjukt bra!

Feels like home - Chantal Kreviazuk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0