Äntligen!

Är nu äntligen klar med examinationsupggift 1, ska nu påbörja planering till min vfu som är imorgon!
Sen har jag bara tentan kvar i den här kursen. Jag hoppas verkligen jag klarar tentan!

Eftersom jag varit busy med massa skolarbeten och jobb senaste tiden har jag inte riktigt haft tid till att ta hand om mig själv. DET mina vänner gör jag nu. FÄRGAR HÅRET som jag skulle ha behövt gjort för sisådär 1 månad sedan! Nu blir det iaf äntligen av:). wiiihooo!

Hoppas bara att resultatet blir bra nu när jag kladdat ner mig med svarta fläckar lite överallt ;) haha!



Hårfärgning JAVISST!

Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: riktigt bra! med emil & leia är det bra, jag är lite sjuk. men annars flyter det på :) hur är det med er?:)

2010-05-18 @ 14:00:47
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0