Kväll

HAr kollat på en film (du är väl inte chockad?) med älskling. Vi är riktigt duktiga påatt hyra film faktiskt! Men vi gillar´t! Annars idag har jag myst på stan med Tovis, Dessi och Linnea. ni är guld älsklingar!<3

HAr ni någonsin tänkt på vilka som verkligen är era riktiga vänner? vilka som verkligen bryr sig och som alltid finns där för er? Jag har verkligen legat och grubblat på det här de senaste dagarna och jag inser att jag inte är ensam. Men Pierre är den enda jag kan lita på när jag mår dåligt. IBland känner jag att jag mest lyssnar på alla mina vänner vilket är positivt men det är nästan aldrig så att jag själv verkligen öppnar upp mig och säger hur jag egentligen mår eller känner mig. Ibland skulle det vara skönt att bara ha någon, förutom Pierre, som verkligen bryr sig och då menar jag verkligen bryr sig. Har självklart min familj som jag vet alltid finns där. Hade jag inte haft de och P hade jag nog känt mig rätt ensam! Många av mina vänner "kommer och går". Vissa utesluter mig ur vissa saker och andra hör inte av sig tillbaka. Trist! Det är inte det att jag inte trivs med mitt liv eller så, har en sjukt rolig period med fotbollslaget som jag är kapten för. Många blir chockade ibland när jag blir förbannad eller när jag inte är bubbliga jag, men de kanske inte riktigt förstår att jag också kan vara den personen som inte är det? 

Ibland är jag en livsgrubblare och ni får tro och tycka vad ni vill. Detta är min blogg och jag skriver precis vad jag vill och jag hoppas att ingen tar illa upp. Försöker bara lätta lite på trycket!

Jag kommer inte uppdatera här så mycket, har alldeles för lite motivation för att skriva och sen alldeles för mycket plugg. Kommer säkert bli en del uppdaterande här ändå. Men inte så ofta!

So long/ T.Persson<3


Kommentarer
Postat av: Fini

Men fini då.. du får ju mer än gärna prata med mig, det trodde ja du visste :( finns alltid här för dig det vet du. älskar din världens bästa <3

2010-05-12 @ 22:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0