Examenasarbete

Ja nu när jag har varit sjuk har jag pysslat lite med mitt examensarbete. Jag har funnit 18 böcker hittills att använda i arbetet men det behövs måååånga fler tror jag! Sen har jag skickat in mitt PM också! Ska träffa handledare och så imorgon!

Till något helt annat så börjar min utmaning på måndag.. kan ni gissa er till vad? :)
Ska bli så oerhört intressant och se hur jag klarar av det! Jag kommer att behöva peppning. Tyvärr är det
många som inte verkar vilja finnas där. Suuurt sa räven. Men det är bara att komma igen ändå!
Denna vecka har jag inte tränat ngt alls eftersom jag haft halsproblem. MEn ska ut till fotbollen ikväll och kanske hjälpa till att stå i mål eller så. Imorgon blir det dock CMS igen, både möte och träning. :) NICE!


Tror ni jag klaraar det ?:)

Kommentarer
Postat av: Jen

Jaappp! Jag tror att du klarar allt du vill kära stumpis!!!!

Tror på dig och pepp pepp pepp pepp pepppppp!!!

<3

2010-11-10 @ 21:58:09
URL: http://sundaymorningjen.blogg.se/
Postat av: Lina

Men det är ju självklart att du klarar de! Jag tror på dig!! Allt går bara man vill och om man får peppning av nära o kära så går det ännu bättre. Du ska få min peppning såklart ;)

STOR KRAM till dig från mig <3

2010-11-14 @ 21:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0