Inget Easylife ännu!

Hej,

Idag kom killen som håller i mitt viktminskningsprogram fram till mig på gymmet. Det har tydligen blivit avhopp i gruppen för Easylife och därmed kommer gruppen inte starta förrän i januari!

+ Med det är:

+ Hinner bli mer mentalt förberedd
+ Hinner bli mer vältränad
+ Kan redan nu börja förändra min kost
+ Får äta julmat ;)
+ Får festa på nyår!
+ Kan fokusera på skolan

- Med det är:
- Besvikelse
- Väntan
- Julmaten ;)

Men jag hoppas att ni kommer att stödja mig även fast det inte börjar förrän i januari. JAg är väldigt pepp med träning just nu och känner mig starkare för varje dag som går!

KRAM på er alla

Kommentarer
Postat av: Jen

<3 Håll ut och stay pepppppp!

tror på dig!!! <3

2010-11-18 @ 22:53:27
URL: http://sundaymorningjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0