Innebandy och jobbhelg

Jag är så sjukt stolt över mig själv som klarat av denna helg. Men roligt har jag haft det!
Vi tjejer i lag Zazza tog oss till semifinal. Vi slog 3 lag som ligger en division högre än oss
och vi vann över Ffamiljen som sedan tog hem hela skiten. Vi hade så sjukt kul!
Jag är sååå nöjd och stolt! Vi kämpar för varandra och har bara sjukt roligt på planen!

Nu på kvällen lyxade vi till det med pizza och nu blir det snart final i ensam mamma söker och beck!
Imorgon blir det utbildning me djobbet mellan 11-15 och sen träning 19.30, plugg emellan såklart!
Tisdag blir det barnintervjuer och ons, tors, fredag blir det jobb och plugg :)!

Nehe nu ska jag avnjuta en skön söndagskväll med mitt hjärta!




Kommentarer
Postat av: Fia

Åh mysisar <3 vi va sååå bra. är sjukt stolt. cms imorgon, tagga tagga

2010-11-28 @ 19:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0