Måndag!:)

Äntligen måndag med en hel vecka att göra massa skoj på!
Idag har jag pluggat C-uppsats, skrivit brev till föräldrar, till mitt nya jobb och beställt massa böcker.
Efter det mötte jag upp Rebecka och Dessi för lite mys på stan. Daniel och Tant Tps hjärta Linnea kom med:).
Efter stan gick jag och Rebecka hem och kollade film och Fia kom också!:).

Efter lite matlagning var det dags för att träning på CMS och jag ångrar att jag käkade innan!
Höll på att spy, så jobbigt var det! Men det är så det ska kännas! älskar den känslan!
Imorgon blir det antagligen en vilodag, men vi får se ;). Kanske ångrar mig?:p

Nu kollar jag och fia på fotbollsgalan. Ska försöka lägga upp bilder från i lördags men såg att kameran var
urladdad så vi får se hur det blir med den saken!

Har ni också haft en bra dag?
Älskar er mina tjejer! <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe nej det är jag inte :) även om jag skulle vilja :P

2010-11-15 @ 21:48:52
URL: http://emeliieottosson.blogg.se/
Postat av: Jen

Hur går det gumman!`!`? Är nyfiken och skickar en massa pepp!!!

Det kommer vara värt allt slit när du är där, lovar diiig! Känns lovely!

<3 Fiiin du var på senaste bilden!!!

2010-11-16 @ 01:31:16
URL: http://sundaymorningjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0