Söndag!

Dagen började med mycket sömn och slapptid!
Älsklingen var snäll och åkte och handlade för att vi skulle få lite smarrigare frukost än annars!
Så blev baguetter med gott pålägg! :)

Vid 12.30 träffade jag systeryster och gick ner på stan och köpte farsdag-present. Det blev en ny mössa och en luvtröja till pappsen, allt från JC! :)

Efter shoppingturen åkte vi till Pierres innebandymatch och där fick jag sällskap av supergoa Lina och hennes V!
Jättetrevlig som vanligt så att säga. Pierres lag vann :). Vi stannade kvar eftersom Pierre lånade ut sina målvaktskläder till en annan målvakt. Vid 15 snabbt hem, duswcha, vila kolla tv för att sen vid 16.30 åka till mamma och pappa. Säger bara MAMMAS STEK ÄR VÄRLDSBÄST! MUMS!

Ikväll har jag spelat innebandymatch med sköna gröna och vi vann med hela 5-1 mot serieledarna och jag gjorde 2 mål:). Det måste vara mammas mat som gjorde susen! :) KUUUUL!

Nu kollar jag på Beck medan Fia och Bubben kollar fotboll! :p

Jag har haft en toppenhelg, men ack vad fort det går ibland!



Den här är för skön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0