Dagarna rullar på!

Har massa underbara dagar med banr coh personal på förskolan. Trivs verkligen kanonbra med allihopa!
Men gud vad trött man blir när man kommer hem! Idag gick jag 06.15-14 och sen somnad ejag en "liten" powernap mellan 15-16.30.. Opppps...:P
Nu ska jag iaf på sista utomhusträningen för denna säsong! Ska blier riktigt kul! en match kvar nu bara! Lagfest nästa lördag och sen börjar äntligen Innebandyn nästa söndag också! Med gröna såklart!

I helgen ska jag och älsklingen kolla handboll (fredag) , spela match (jag lördag, älskling antagligen söndag) och åka till Pierres mamma i linköping och umgås med dem! Shopping också såklart!


Nehe snart blir jag hämtad bäst att vara redo för att åka då :)

Puss på er älskade vänner<3



Jag älskar dig så mycket min finaste<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0