Snart god natt för min del!

Dagen idag har gått sjukt fort alltså! Men trött har jag varit. JAg och min älskade Bubben hyrde film. Remember me heter den. någon som har sett den?
Jag ska faktiskt snart krypa ner i sängen och soooova! Så jag orkar med massa bus med alla goa barn imorgon och med match och plugg på kvällen! :)

Har ni haft en bra helg? Hoppas det! Kul att se att fler och fler läse rmin blogg ju mer jag uppdaterar! Hmm.. undrar vilka ni är? :).

Förresten ingen som vill åka till turkiet 24e september? skulle vara så sjuuukt skönt!



haha jag döööör Tilda!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hahaa skööönaste, får bli lite sånna bilder på lördag ;-)

2010-09-06 @ 16:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0