Tänk vad lite medicin kan göra!

Halsne är grymt mycket bättre på bara en dag! Jag kan till och med vrida på huvudet idag! sjukt skönt! Men känne rmig fortfarande rätt trött och sliten. Kanske beror på infektionen i kroppen också? blir ju trött av minsta lilla! Idag ska jag först ner på stan och köpa HALSDUK, ja ni vet en sådan där mysig sak som ska hålla halsen borta från sjukdomar :). Sen ska jag iväg och kolla syrrans nya lägenhet som är i huset bredvid ooss. Självklart ska jag även hinna vara supporter till mina älskade gröna tjejer! Får se hur mycket jag orkar med jag ska försöka iaf! Ska även idag vara hundvakt till en liten jackrussel kallad alice! :)


PUSS på denna dag och er! Livet leker, eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0