The Last Song

Jag är en sådan tjej som bara älskar kärleksfilmer med lyckliga slut. Sådana filmer som dirty dancing, a cinderella story och typ pretty woman. Jag blir så rörd och glad i själen av sådana filmer. Idag kollade jag på ytterliggare en kärleksfilm, THE LAST SONG! Den var oerhört fin och jag kom på mig själv flera gånger med att sitta och le och självklart fylldes ögonen med tårar. Det trodde ni kanske inte om mig men jag bara älskar dem! Den här filmen satte sina spår som de som jag tidigare nämnt. Idag var det också perfekt väder för att kolla på en film med lyckligt slut. Ibland kan det faktiskt ha sina fördelar att vara lite sjuk. Den här filmen skulle jag kunna kolla på en gång till på en gång nästan.

Det värsta med att jag har kollat på filmen själv är att jag nu saknar Pierre massor. Skulle bara vilja gosa ner mig i hans famn och tala om för han hur mycket jag älskar honom<3 K-Ä-R-L-E-K


Hoppas ni får en underbar dag fina läsare för det vet jag att jag kommer att få! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0