Welcome Back Folks!

Hej igen "alla" mina kära läsare! :)

Jag vet att jag haft en oerhörd bloggtorka i typ 3 veckor eller njaa hela sommaren. Jag vhar haft fullt upp med massa roligheter och det är därför jag inte haft tid till att blogga! Men nu ska jag försöka vara back on track!
Skolan har börjat igen, serien är igång och jag känner mig så himla glad just nu! Hade en liten period av orolighet men nu känns det much better!

Har ni någonsin tänkt på atT många som bloggar är en helt annan person i det verkliga livet än i bloggen? jag förstår inte hur en person som bloggar sjukt mycket och som många känner igen bara kan blogga som världens kung och sedan i det verkliga livet inte är alls samma. Jag försöker visa mitt personliga jag i bloggen. Kanske är jag mer öppen för att skriva om vissa saker och lite mer tillbakadragen irl. Who knows? ;)

I helgen är det jobb som gäller men jag hoppas på att kunna byta med någon för att kunna skaka rumpa @ Tellus på lööööördag! Party it is! Har så sjukt kul med brudarna! YOU ROCK BABES! <3 massa kärlek!

Nehe dags att göra lite käk till bubben kanske? Ja jag ska vara en snäll girlie idag;). Sen ska jag plugga. Sitter för tillfället med filten runt mig och känner mig frusen. sjukdom på g kanske? Näe vi får hoppas att så inte är fallet!

Therese Persson Gott folk! BACK ON TRACK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0